• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • YAŞAM
  • EĞİTİM
  • GÜNCEL
  • ÜNİVERSİTELER
  • DERSANELER
  • KİTAPLAR
  • OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ÖZEL OKULLAR KÜLTÜR-SANAT TEKNOLOJİ SPOR/SAĞLIK GAZETEMİZ ŞİİRLER VE ŞAİRLER
  • Ara
SON DAKİKA:
22:56
DEÜ’de Geleceğin Meslekleri Masaya Yatırıldı
16:21
DEÜ’lü Profesörden Hayat Kurtaran Uyarılar
13:15
Bakırçay Üniversitesi’nde Manevi Merkez Açıldı
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Reklam
  1. Haberler
  2. EĞİTİM
  3. TÜBİTAK Bilim Olimpiyatları Hazırlık Eğitimleri Başarıyla Tamamlandı
EĞİTİM
Yayınlanma: 07 Aralık 2024 - 12:53

TÜBİTAK Bilim Olimpiyatları Hazırlık Eğitimleri Başarıyla Tamamlandı

İzmir İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Ömer Yahşi, ‘TÜBİTAK Bilim Olimpiyatları İkinci Aşama Hazırlık Eğitimine’ ve olimpiyatlara katılan öğrencilerle İzmir Atatürk Lisesinde düzenlenen kahvaltı etkinliğinde bir araya geldi

EĞİTİM
07 Aralık 2024 - 12:53
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
TÜBİTAK Bilim Olimpiyatları Hazırlık Eğitimleri Başarıyla Tamamlandı

İzmir İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Ömer Yahşi, ‘TÜBİTAK Bilim Olimpiyatları İkinci Aşama Hazırlık Eğitimine’ ve olimpiyatlara katılan öğrencilerle İzmir Atatürk Lisesinde düzenlenen kahvaltı etkinliğinde bir araya geldi
Bu yıl 32.si düzenlenecek olan “TÜBİTAK Bilim Olimpiyatları 2. Aşama Hazırlık Eğitimi” 02-05 Aralık 2024 tarihleri arasında İzmir Fen Lisesinde matematik ve bilgisayar alanlarında başarıyla tamamlandı. Projeye katılan 59 öğrenci, İzmir İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Ömer Yahşi ile İzmir Atatürk Lisesinde düzenlenen kahvaltı programında buluştu.
Akabinde gerçekleşen etkinliğe ise, İzmir Valisi Dr. Süleyman Elban, İzmir İl Vali Yardımcısı Nur Sevinç Özbek Çakas, İzmir İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Ömer Yahşi, Konak Kaymakamı Gökhan Görgülüarslan, ve İzmir İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı İlker Eraslan katıldı. İzmir Bilim Olimpiyatları Koordinatörü Ali Can Güllü olimpiyatlarla ilgili katılımcıları bilgilendirdikten sonra, İzmir Bilim Olimpiyatları tanıtım videosu izlendi.
Etkinlikte ilk olarak konuşan, İzmir İl Milli Eğitim Müdürü Dr. Ömer Yahşi, ‘’ İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü olarak bilim olimpiyatları ve robotik kodlama eğitimleriyle öğrencilerin bilim ve teknoloji alanlarındaki çalışmalarını ve becerilerini geliştirmelerini, araştırma yeteneklerini artırmalarını sağlayarak geleceğe yönelik projelerin hayata geçirilmesine teşvik etmeye devam edeceğiz.’’ dedi. Buna ek olarak, geleceğin umudu olan öğrencilerin başarılarıyla gurur duyduklarını ve bu projelere destek vermeye devam edeceklerini vurguladı. Bu anlamda İzmir Valisi Dr. Süleyman Elban’a desteklerinden ötürü teşekkür ederek sözlerine son verdi.
Vali Dr. Süleyman Elban’dan Öğrencilere Destek Mesajı
Programın devamında, İzmir Valisi Dr. Süleyman Elban şöyle konuştu: ‘’Öğrencilerin yeteneklerini geliştirdikleri ve bu geliştirdikleri yetenekleriyle kendine, ailesine, vatanına faydalı olacak alanlarda bunları kullanmaları için gayretlerinin her daim destekçisiyiz.’’ dedi. “İzmir, marka bir şehirdir. TÜBİTAK projesiyle de marka olmaya devam edecektir.” diyen Elban, TÜBİTAK Bilim Olimpiyatları 1. aşama sınavını başarı ile geçerek 2. Aşama sınavına girmeye hak kazanan öğrencileri tebrik etti. Ardından İzmir Atatürk Lisesi öğrencileri tarafından İzmir Valisi Dr. Süleyman Elban’a okul amblemi takdim edildi.
Etkinliğin sonunda protokol üyeleri, İzmir Atatürk Lisesinin sınıflarını gezerek öğrenciler ve öğretmenlerle bir araya geldi. Okul müzesi ziyareti ve hatıra fotoğrafı çekiminin ardından program sona erdi.

  • HABERİN DEVAMI
  • 1
  • 2
  • 3
# dr süleyman elban# dr süleyman elban kimdir
  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
Ulubatlı Hasan İlkokulu’nda “Köklerden Geleceğe” Değerler Konferansı
Ulubatlı Hasan İlkokulu’nda “Köklerden Geleceğe” Değerler Konferansı
Mazlum Coğrafyaların Sesi Şiir ve Ezgilerle Yükseldi
Mazlum Coğrafyaların Sesi Şiir ve Ezgilerle Yükseldi
İzmir’de Gençler Usta Kalemleri Konuştu
İzmir’de Gençler Usta Kalemleri Konuştu
İlçe Millî Eğitim Müdürü Süreyya Aydın, Rehber Öğretmenlerle Yıl Sonu Değerlendirme Toplantısında Buluştu
İlçe Millî Eğitim Müdürü Süreyya Aydın, Rehber Öğretmenlerle Yıl Sonu Değerlendirme Toplantısında Buluştu
Son Haberler
DEÜ’de Geleceğin Meslekleri Masaya Yatırıldı
DEÜ’de Geleceğin Meslekleri Masaya Yatırıldı
DEÜ’lü Profesörden Hayat Kurtaran Uyarılar
DEÜ’lü Profesörden Hayat Kurtaran Uyarılar
Bakırçay Üniversitesi’nde Manevi Merkez Açıldı
Bakırçay Üniversitesi’nde Manevi Merkez Açıldı
Ulubatlı Hasan İlkokulu’nda “Köklerden Geleceğe” Değerler Konferansı
Ulubatlı Hasan İlkokulu’nda “Köklerden Geleceğe” Değerler Konferansı
Mazlum Coğrafyaların Sesi Şiir ve Ezgilerle Yükseldi
Mazlum Coğrafyaların Sesi Şiir ve Ezgilerle Yükseldi
Toplumların tarih boyunca çevre ile ilişkisi ele alındı
Toplumların tarih boyunca çevre ile ilişkisi ele alındı

Ana Sayfa
YAŞAM
EĞİTİM
GÜNCEL
ÜNİVERSİTELER
DERSANELER
KİTAPLAR
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM
ÖZEL OKULLAR
KÜLTÜR-SANAT
TEKNOLOJİ
SPOR/SAĞLIK
GAZETEMİZ
ŞİİRLER VE ŞAİRLER
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Üye Paneli
Günün Haberleri
Arşiv
Gazete Arşivi
Anketler
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
  • DERSANELER
  • EĞİTİM
  • GAZETEMİZ
  • GÜNCEL
  • KİTAPLAR
  • KÜLTÜR-SANAT
  • ÖZEL OKULLAR
  • SPOR/SAĞLIK
  • TEKNOLOJİ
  • ÜNİVERSİTELER
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Üye Paneli
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Gazete Arşivi
  • Anketler
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler

  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim

Almanyada yüksek lisans