• Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri
Anasayfa
  • YAŞAM
  • EĞİTİM
  • GÜNCEL
  • ÜNİVERSİTELER
  • DERSANELER
  • KİTAPLAR
  • OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ÖZEL OKULLAR KÜLTÜR-SANAT TEKNOLOJİ SPOR/SAĞLIK GAZETEMİZ ŞİİRLER VE ŞAİRLER
  • Ara
SON DAKİKA:
16:21
DEÜ’lü Profesörden Hayat Kurtaran Uyarılar
13:15
Bakırçay Üniversitesi’nde Manevi Merkez Açıldı
Video Galeri Foto Galeri Yazarlar Üye Paneli
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Reklam
  1. Haberler
  2. ÜNİVERSİTELER
  3. Tıp Fakültesi Öğrencileri Beyaz Önlük Giydi
ÜNİVERSİTELER
Yayınlanma: 02 Kasım 2022 - 12:19

Tıp Fakültesi Öğrencileri Beyaz Önlük Giydi

Uşak Üniversitesi Tıp Fakültesi 2. ve 3. dönem öğrencilerinin ''Beyaz Önlük Giyme'' töreni 27 Ekim tarihinde gerçekleşti. Törene rektör ve akademisyenlerin yanı sıra öğrenci aileleri de yoğun katılım sağladı.

ÜNİVERSİTELER
02 Kasım 2022 - 12:19
Yorumlar
Yazdır
A
Büyüt
A
Küçült
Yorumlar
Tıp Fakültesi Öğrencileri Beyaz Önlük Giydi

Uşak Üniversitesi Tıp Fakültesi 2. ve 3. dönem öğrencilerinin “Beyaz Önlük Giyme” töreni 27 Ekim tarihinde gerçekleşti.

Recep Tayyip Erdoğan Kongre ve Kültür Merkezinde yapılan törene, Rektör Prof. Dr. Ekrem Savaş, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Kenan Taş, Tıp Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Tufan Mert, Uşak İl Sağlık Müdürü Op. Dr. Mehmet Akdağ, Uşak Eğitim Araştırma Hastanesi Başhekimi Doç. Dr. Sema Can, Tıp Fakültesi öğretim elemanları, öğrenciler ve aileleri katıldı.

Savaş, Donanımlı Öğrenciler Yetiştiriyoruz                           

Açılış konuşmasını gerçekleştiren Rektör Savaş, “Geçen 2 yıl yoğun olarak yaşadığımız Pandemi koşulları nedeniyle zamanında gerçekleştirilemeyen, 2 ve 3. Dönem öğrencilerimiz için düzenlediğimiz Beyaz Önlük Giyme ve Yemin Törenimize hoş geldiniz.”dedi.

Prof. Dr. Savaş, “Hekimlik, devleti ve milleti ayakta tutan sağlık sisteminin en önemli unsurlardan biridir.”

Prof. Dr. Savaş, gerek teorik gerekse uygulamalı tıp eğitiminde donanımlı öğrenciler yetiştirme konusunda iddialı olduklarının altını çizerek şunları söyledi:

“Tıp Fakültesi Akademik kadromuz, özgüvenleri yüksek, insan ilişkilerinde başarılı, mesleki bilgileri sağlam, öğrenmeye ve araştırmaya yatkın, sorumluluğu üstlenen, sürdüren ve bunun mutluluğunu yaşayan genç hekimler yetiştirme gayreti içinde çalışmalarına devam etmektedirler. Hekimlik, devleti ve milleti ayakta tutan sağlık sisteminin en önemli unsurlardan biridir. Sevgili öğrenciler; yitirildiğinde telafisi olmayan, en önemli şeyini, 'canını', size emanet etmiş olan hastalarla karşı karşıya geleceksiniz. Bu nedenle sevgili gençler, büyük emekler vererek geldiğiniz tıp fakültesinde, edineceğiniz bilgi ve becerileri paylaşın, insancıl, fedakâr ve her zaman öğrenmeye açık olun, çünkü günümüzde tıp bilimi, baş döndürücü bir hızla ilerlemektedir. Şeyh Edebali’nin Osman Gazi’ye vasiyetinde ifade ettiği “İnsanı yaşat ki devlet yaşasın” sözü gibi, insanı yaşatacak sizlerin gerçekten çok donanımlı olması için daha fazla çalışması gerekiyor. Bugün beyaz önlüklerinizi giyerek hekimlik mesleğine ilk adımınızı atıyorsunuz. Başarıya giden yolda önce düşlerinizi harekete geçirerek hedeflerinizi belirleyin. Bu doğrultuda çok çalıştığınızda başarı mutlaka gelecektir.  Sevgili hekim adayları, giydiğiniz beyaz önlüğün kıymetini biliniz ve yapacağınız yemine sadık kalınız. Bundan sonraki eğitim öğretim hayatınızda başarılar diliyor, hepinizi sevgiyle selamlıyorum.”

Yeni Nesil Tıp Eğitiminde Öncü Olacağız

Dekan Prof. Dr. Tufan Mert Uşak Üniversitesi Tıp Fakültesinin gelişimi ile ilgili bilgi verdiği konuşmasında “Bugün burada pandemi dolayısıyla iki senedir gerçekleştiremediğimiz Beyaz Önlük Giyme ve Yemin Törenimizi dönem 2 ve dönem 3 öğrencilerimiz için gerçekleştiriyoruz. Yeni Nesil Tıp Fakültesi sloganıyla ülkemizin en iyi tıp fakültelerinden biri olmak ve toplumumuza en kaliteli sağlık hizmetini vermek için çalışıyoruz. Sevgili öğrencilerimiz; bilgisizliğin ve hatanın insan yaşamına mal olabileceği bir mesleğin öğrencileri olarak, çok çalışmanız ve bu çalışma temposunu yaşamınız boyunca sürdürmeniz gerekir. Yunus Emre’nin de dediği gibi ‘Kader, gayrete aşıktır.’ Birazdan giyeceğiniz beyaz önlük, dürüstlüğün, ahlaklı olmanın, saflığın, asaletin, aydınlığın, bilgeliğin ve alçak gönüllüğün sembolüdür. Din, dil, ırk ayrımı yapmadan tüm insanlığa hizmet etmenin sembolüdür. Giyeceğiniz beyaz önlükleri hayatınız boyunca gururla ve kıvançla taşıyacağınıza bunun için elinizden gelen her şeyi yapacağınıza inancımız tamdır. Ayrıca edeceğiniz yemin, hekimlik mesleğinin yükümlülüklerini ve sorumluluklarını kabul ettiğinizin bir beyanıdır. Bu yemininizi unutmayınız. Başta bizleri her zaman destekleyen Rektör Prof. Dr. Ekrem Savaş olmak üzere törene katılan konuklarımıza, töreninin düzenlenmesinde emeği geçenlere, hocalarımıza ve ailelere teşekkür ediyorum. Öğrencilerimize başarılı bir eğitim-öğretim yılı diliyorum.” şeklinde konuştu.

Konuşmaların ardından Tıp Fakültesi 5. Sınıf öğrencisi Fadime Beyza Gençay tarafından müzik dinletisi gerçekleştirildi. Müzik dinletisinin ardından öğrencilere beyaz önlükleri giydirildi. Öğrencilerin Dr. Öğretim Üyesi Öznur Öner eşliğinde ‘Beyaz Önlük Yemini”ni okumalarının ardından tören fuaye alanındaki resepsiyon ile son buldu.

  • YORUMLAR
  • FACEBOOK
adlı kullanıcıya cevap x
İlginizi Çekebilir
Bakırçay Üniversitesi’nde Manevi Merkez Açıldı
Bakırçay Üniversitesi’nde Manevi Merkez Açıldı
İzmir’de çevre zirvesi
İzmir’de çevre zirvesi
38 Yıllık Hayal Zirvede Bitti! Kanseri Yendi, Üniversiteyi Birincilikle Tamamladı
38 Yıllık Hayal Zirvede Bitti! Kanseri Yendi, Üniversiteyi Birincilikle Tamamladı
5 Bin Katılımcılı Dev Forumda DEÜ Damgası
5 Bin Katılımcılı Dev Forumda DEÜ Damgası
Son Haberler
DEÜ’lü Profesörden Hayat Kurtaran Uyarılar
DEÜ’lü Profesörden Hayat Kurtaran Uyarılar
Bakırçay Üniversitesi’nde Manevi Merkez Açıldı
Bakırçay Üniversitesi’nde Manevi Merkez Açıldı
Ulubatlı Hasan İlkokulu’nda “Köklerden Geleceğe” Değerler Konferansı
Ulubatlı Hasan İlkokulu’nda “Köklerden Geleceğe” Değerler Konferansı
Mazlum Coğrafyaların Sesi Şiir ve Ezgilerle Yükseldi
Mazlum Coğrafyaların Sesi Şiir ve Ezgilerle Yükseldi
İzmir’de Gençler Usta Kalemleri Konuştu
İzmir’de Gençler Usta Kalemleri Konuştu
“ESMİT, Ege'nin sosyal medya ve iletişimdeki yüzü olacak!”
“ESMİT, Ege'nin sosyal medya ve iletişimdeki yüzü olacak!”

Ana Sayfa
YAŞAM
EĞİTİM
GÜNCEL
ÜNİVERSİTELER
DERSANELER
KİTAPLAR
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM
ÖZEL OKULLAR
KÜLTÜR-SANAT
TEKNOLOJİ
SPOR/SAĞLIK
GAZETEMİZ
ŞİİRLER VE ŞAİRLER
Köşe Yazarları
Foto Galeri
Video Galeri
Biyografiler
Üye Paneli
Günün Haberleri
Arşiv
Gazete Arşivi
Anketler
Hava Durumu
Gazete Manşetleri
Nöbetci Eczaneler
  • DERSANELER
  • EĞİTİM
  • GAZETEMİZ
  • GÜNCEL
  • KİTAPLAR
  • KÜLTÜR-SANAT
  • ÖZEL OKULLAR
  • SPOR/SAĞLIK
  • TEKNOLOJİ
  • ÜNİVERSİTELER
  • Foto Galeri
  • Video Galeri
  • Köşe Yazarları
  • Biyografiler
  • Üye Paneli
  • Günün Haberleri
  • Arşiv
  • Gazete Arşivi
  • Anketler
  • Hava Durumu
  • Gazete Manşetleri
  • Nöbetci Eczaneler

  • Künye
  • İletişim
  • Çerez Politikası
  • Gizlilik İlkeleri

Sitemizde bulunan yazı , video, fotoğraf ve haberlerin her hakkı saklıdır.
İzinsiz veya kaynak gösterilemeden kullanılamaz.

Yazılım: Tumeva Bilişim

Almanyada yüksek lisans